Dit boek veranderde mijn leven

05-05-2018

"Dit boek veranderde mijn leven" aldus het stille meisje. 
En wellicht heeft iedereen die geregeld een boek ter hand neemt ooit zo'n boek gelezen. Een boek dat je deed nadenken over jezelf, over de ander, over de wereld, het leven ... Een boek waarbij je tijdens het lezen geregeld dacht : dat klopt, zo ervaar ik het ook, dit had ik zelf kunnen neergepend hebben, ... 
Voor mij was dat het boek "Ik hou van mij" van Annemarie Postma. Ik neem het nog vaak ter hand en ontdek elke keer nieuwe inzichten en wijsheden die me weer verder helpen. Ik haal er kracht uit en vind er troost in. ik kan het gebruiken als richtingwijzer in het leven. Waarschijnlijk is dit te vergelijken met wat een heilig boek is voor gelovige mensen. Maar dan zonder de druk om te willen voldoen aan de eisen van een of ander opperwezen. Eerder een boek dat zorgt voor spirituele ontwaking en dat je leert hoe belangrijk het is om jezelf te accepteren en van jezelf te houden.

Misschien heb jij ook zo'n boek gelezen dat jouw leven veranderde? Deel gerust jouw ervaringen ❤️

Zichtbaar worden    BTW : BE 0682.990.163
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin